Slip against spuds

>slip against spuds
>will slip league title today

OH NO NO

Attached: 999fef.jpg (395x556, 40K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/sgiDZvYZyMQ?t=34
dumpert.nl/mediabase/6575795/0510a2c1/lachen_gieren_brullen_met_psv_harde_kern.html
twitter.com/NSFWRedditVideo

On my way to Heerenveen to slip at the last chance of staying in the top flight. Ajax could have it worse

Reminder that PSV would've unironically lost against De Graafschap if it wasn't for refball

And what excuse do you have for Ajax slipping against de Graafschap on the final match day couple of years ago?

why would you watch this dogshit league

>FCSBwinslol

Je zou maar een PSV of Feyenoord supporter zijn. Nooit meedoen in de knockout fase van de CL/EL. Alle wedstrijden van Ajax kijken met het zweet in je nek. Teren op die Eredivisie die je als enigste kan winnen. En alleen wanneer Ajax het verkloot op de laatste speel ronde of tijdens een CL/EL campagne. Niet door je eigen spel en verdiensten. Kanker triest.

Je zou maar in een snelkookpan met 40k stille zombies voetbal kijken. Heb liever sfeer en cultuur en nooit in Europa spelen dan Ajax kijken nerdje

>dingen die niet waar zijn

Hee wanneer ging Feyenoord nou dat grote stadion bouwen?

Hahaha altijd dat kanker excuus van er is geen sfeer. Rot toch op man. Wat een grote bullshit. Maar ja,je moet toch wat verzinnen.

that it was several years ago with an entirely different squad / management

>Blind zijn voor de feiten
De term Ajax publiek komt niet uit de lucht vallen

> muh sfeer
> muh voetbal cultuur

Rot toch op man. Als er éé'n club is die de B-type persoonlijkheid vertegenwoordigd is het Feyenoord wel. Altijd maar weer bezig met de concurrent. Met 6-2 winnen is belangrijker dan elk jaar meedoen om de titel. Uitgeschakeld worden door kleine ploegjes internationaal en nationaal want de spelers achten zich dan beter dan dat ze daadwerkelijk zijn. En dat is Feye'tje in z'n geheel. Het rationaliseren dat de beker een echte prijs is want 'dan heb je het gewoon goed gedaan'. Zichzelf voor de gek houden dat ze nog relevant zijn. Over emotioneel tokkie public dat wild wordt om elke actie in de kuip. Er is helemaal niks speciaals aan jou club. Al die randzaken worden er zo extreem bijgehaald omdat men aanvoelt dat het klaarie is. Dus is de kuip opeens UNESCO werelderfgoed, heeft de club een heerlijke cultuur en een rijke historie. Kanker op debiel, Feyenoord is ongeveer net zo prestigieus en relevant als Aston Vila of Celtic. En iedereen in Nederland weet het. Maar de clubs laten je in je waan want die weten ook, een Feyenoord met deze waanbeelden is veel beter dan een hongerig Feyenoord. En de media idem, want die voelen maar al te goed aan dat jullie een stel laag geleerde tokkies zijn die bij één negatieve emotie wegzappen. Dus Feye'tje krijgt hier een daar een schouderklopje mee. Zijn jullie weer happy. Wordt toch wakker, stelletje losers

Yfw this thread can apply to liverpool as well as ajax

Attached: 1557619770692.jpg (541x521, 132K)

Kanker dit kanker dat, weet je moeder dat je zo praat vmbo dropout?

>Er bestaan maar 2 clubs in Nederland

Heb nog minder met Feyenoord dan met Ajax maar hun stadion is in alle opzichten beter dan die ufo in het buitengebied

Hij zegt maar 1 keer kanker, mongool. Ga maar verder met je Ajax haat compilatie af te kijken want na vanmiddag is het klaar want AZ wint 2-1 van pisvee

Nog erger. Een provinciale supporter die weer met nijd en haat richting de hoofdstad kijkt. Maar jij loopt me wel voor de voeten tijdens koningsdag en wanneer de toppers optreden. Als mevrouw nog even wilt shoppen een uitje boeken langs de Kalverstraat. Blijf lekker gewoon helemaal weg man. Het is dat ik de minderheden en het verwarde linkse groepje nog erger vind. Anders had ik een muur laten bouwen rondom de stad

Geboren en getogen in Amsterdam vriend, geen haat en nijd naar Amsterdam, vind Ajax gewoon suf publiek hebben.

For me, it's Groningen.

>gouda-moffen
Müllabfuhr

Reminder this is what dutch sounds like and yes it's dreadful

youtu.be/sgiDZvYZyMQ?t=34

>Scandis supporting a team where they already speak a version of Danish

Shocking

It’s beautiful

Absolutely fucking vile

Dutch cunts look so fucking dutch. Honestly amazed to not see more puffer jackets

stream for gouda league ?

they sound like Germans with a stroke kek

music to my ears

Al deze memes van 20 jaar geleden:
>De arena is een lelijk stadion
>de kuip zit altijd vol
>Ajax heeft alleen successsuporters
>Ajax is een business zonder ziel
>De arena heeft een slechte grasmat
>Alleen Ajax haalt punten in Europa
>Feyenoord spelers zijn harde werkers

Misschien in de 00s was het zo, maar we zijn inmiddels weer bijna 10 jaar verder...

It's a weird combination of English, German, and Scandi that fucks with my head.

>Enschede
Say what you want about the language, but the rest of the country doesnt look like those inbreds.

Who speaks like that? This feels so forced and contrived - its more like a 'what does Dutch sound like to foreigners video' lol. I do agree though that our language sounds ugly.

speak for yourself faggot, i love our language

>Get stadion dat 10 jaar geleden lelijk was en er nu hetzelfde uitziet is niet meer lelijk

Ajax delusion iedereen

>hij kijkt voetbal
Yikes

>Hij bezoekt Yea Forums

Dit is nu een hockeymeisjes draad

Attached: 50658604_545304592545996_6582838445037176304_n.jpg (1061x837, 125K)

allemaal 6jes

Also, reminder that's what a typical Dutch woman looks like

Attached: Dutch qt.jpg (1178x744, 278K)

extremely ironic coning from that flag

yes you do

Attached: ncm9vxt99vm11.png (446x490, 19K)

>we kunnen eindelijk weer serieus meedoen in Europa en dat met bij vlagen prachtig voetbal
>Johan Cruijf Arena begint steeds meer als thuis te voelen te danken aan verbouwingen en het steeds meer verbeteren van de sfeer
>miljoenen stromen binnen dankzij goede resultaten
>de rest van de eredivisie blijft hopeloos achter waardoor we de aankomende decennia met gemak elk jaar kampioen zullen worden

Reageer niet op de jaloerse supportertjes van de overige non clubs, er staan ons hele mooie jaren te wachten dankzij dit seizoen en dat weten zij ook.

Attached: image.png (792x600, 81K)

gebaseerd, ik heb dat plaatje gemaakt

pssst heb je misschien wat over voor een grasveldje?

Nu moej eens luustern onmeumige klapmongool, eanske ist mooiste stad int land en aj doar nicht mee eens ben kun je mangs ja de pleuris kriegn.

zoomers put in their place

Zeer, maar dan ook zeer gebaseerd. Dat plaatje is kunst m'n jongen

Alle titels maar nog steeds geen sfeer, geniet ervan maar het boeit mij nog steeds niet wie kampioen word.

Het is niet meer 2007, ajax heeft best een redelijke sfeer nu.

>mvg, speelt in een stadion waar 5000 man in kan

Zodra ze achterstaan stroomt de arena leeg en dat ene vak met kleuters zonder shirt aan maakt nog geen sfeervolle ambiance.

>Nooit meedoen in de knockout fase van de CL/EL
>PSV in 2015

fucking hell Ajax fans are legit retarded

all this fucking moonspeak. Can you faggots just fuck off?

Nee

God it feels good being an Ajax fan. Everyone is envious of you and seethes at every possible moment. It's like they're think more of Ajax than their own clubs lmfao.

For me, it's Badspell

>Translator's Note: Badspell means Offside

Buitenspel but close enough

How much of Ajax fans are actually from Amsterdam here ?

FUCK
the dutch

I'm a Spurs fan tho. I don't even think about you anymore

About half, when the train service was on strike the Arena had about 25k people

>lying on the internet

It's actually pretty sad when you think about it, clubs like utrecht and ADO see us as their arch enemies while we don't even really care about them, the hate against us is often bigger than the love for their own clubs

Says the native of the country that destroyed the best language on the planet.

Attached: AmericanReading.jpg (550x550, 58K)

i meant other dutch clubs
would be even more pathetic if a foreign club was obsessed with us

Best language on the planet? If you're referring to English, you're wrong. Clearly the best language on Earth is Esperanto. That's the language of the true intellectual.

>t. Reddit

Since you're probably Brummie, Toon or Saverner, I guarantee you sound worse.

Attached: Speak English.png (176x176, 24K)

Enschede is not very representative of the Netherlands. Most of the ground there is contaminated due to historical industries and the people are murlocs.

This won’t happen though. Especially not after choking vs Spuds.

I'm talking about English as in the language of the bible, Shakespeare and the king.

Not that doggerel that you colonials "speak".

Attached: USALetters.jpg (500x500, 34K)

>Vergeet die wedstrijd waarbij er geen treinen reden vanwege een storm en de Arena half leeg was

I know what you mean.

I've always found it hard getting used to other fans' constant jealousy but I guess it's a price we have to pay.

Attached: Liverpool Feel2A.jpg (1033x579, 212K)

Post wedstrijd.

are you talking about liverpool?

dutch looks weirdly like finnish

Oh nee toch, komen er mensen met de trein naar de Arena? Wat een neppe fans zeg. Hoe durven ze...

feyenoord fandom is letterlijk een vorm van stockholm syndroom

Je zou maar een KANKER JOOD ZIJN. KANKER JOOOOOD!

I give my energy to Ajax
\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/

Bæsed

30 SECONDS IN OH NONONONO

OH NO NO NO SLIPPING IS REAL

OH NO NO NO NO NO THIS CANT BE HAPPENING

Attached: DWrRHK7WkAE1oOm.jpg (500x495, 40K)

AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX
\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/

>utrecht players putting in a 100%
>alkmaar players look like they're already on holidays
typical

Classic Huntelaar goal isn’t it?!!!!! Come on Ajax! We believe in you!

Klaas Jan

>bazoer plays for fc utrecht now
yikes

Give your energy to Ajax!

>Feyenoord
JUST

JOOODUUUUUUUH

Based de Beek

>(Jij)

Is Beek the most underrated dutch midfielder? Superb header from the young Gelderländare. Also keep giving energy to the best Dutch Team Ajax

Don't mind me, just watching Feyenoord losing to Den Haag when they are supposed to play for Van Persie.

He's a latebloomer, already 22. If he was 20 it wouldve been a different story.

>Ajax - Utrecht on laptop
>AZ - PSV on PC
>F1 on TV
>Premier League's last matchround after this

Comfy day.

Attached: 53f (2).jpg (196x250, 7K)

Spent his entire career in the ajax system, genuinely don't know if he can perform outside it

At the start of the season perhaps, pretty sure most people rate him these days.

I'm just watching the 'schakelkanaal'

Hes 22 you fag

Games against Ajax are always big games.

Just like de Ligt

>PISSV
AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA KANKER BOEREN

Klaassen was 24

>make ajax slip thread
>feyenoord slips
>psv slips
>ajax champions
can OP be any more seething?

Give your energy to Ajax
\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/
Come on Ajax!!!

I love our league honestly

Imagine being OP right now lmfao.

ik heb ziggo op welk kanaal kan ik futbol kijken?????

Poor NAC

dit zegt iemand die meer dan 200km van Amsterdam woont

>Pisvee
>Feyenooit
>Nak

TAAADIIICCCCC

>emmen
Absolutely based

penulteeeh

>inb4 lucky ajax

man i love based huntelaar
such a likeable guy

Based Tadic, hope he stays with Ajax.

>The absolute state of OP

Attached: 1492085815659s.jpg (250x239, 12K)

HOLD ON AZ

I just want thank your country for the blessing that is Dusan Tadic

Ze hebben geen Eredivisierechten en kunnen zelfs geen wedstrijden van Ajax uitzenden terwijl ze de hoofdsponsor zijn

THANK YOU FOR EVERYTHING ZIYECH

Maar ik heb Ziggo genomen zodat ik voetbal kan kijken..

Same. Way better Serie A and ligue 1

Je kunt wel premier league kijken op kanaal 13

Tenzij Max Verstappen aan het rijden is natuurlijk.

As long as PSV and Feyenoord remain decently competitive with Ajax the Eredivisie will remain fun to watch.
Even though I support Ajax I wouldn't want it to become bayernwinslol tier.

Max is op 14, Liverpool op 13

>PSV
LMAO

Attached: Top_lel.jpg (304x315, 45K)

KAAAAAMMMMPIOEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN

heracles - excelsior is kino

>(OP)

>the city of PSV

Ajax kampioen

AHAHAHA GET FUCKED FAGGOTS

Waarom is er dan nog geen schaal uitgereikt???

>You right now

Attached: LyI_qxdOZ6rOMc660u_mDsPnZsPDD2YnO3-1ViVKWnE.png (640x605, 83K)

KAMPIOENEN KANKER LEIJERS

DIT IS MIJN CLUB
MIJN IDEAAL
DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL
HIER LIGT MIJN HART
MIJN VREUGDE M'N VERDRIET
HET KAN DOOIEN HET KAN VRIEZEN
WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN
MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE, IS ER NIET

>ajax didnt slip
>everyone else did
Well done op

Ok. Ajax en feyenoord en al die boze shit. haat en jaloezie enzo. Randstad relevantie.

Vond het wel leuk dat ajax zo ver kwam in europa en vond het daarna plots nog leuker dat ze het verneuqten. Gullie kampioen, oke, geef weinig fucks. Gullie de beste, oke, geef weinig fucks. Ik hou gewoon van de zuiderlijke voetbalcultuur en bier, zoals de paus van kleine jongetjes houdt. PSV met minder middelen en selectie toch aardig meegedaan en NAC komt altijd terug, hoe kut ze ook zijn, door die gekke zatte ratten. En dat die kut Pierre lekker in Hilversum blijft, wat een slappe lul. T woar goei vermaak in ieder geval.

En nu weer terug naar het relevante westen. Einde blogpost.

WRONG

Cringe

>MUH PASSION
>MUH ATMOSPHERE
Lol get fucked. Ajax has all of these and you stop being in denial already. This isn't the early 2000s anymore

SEETHING

Nope, it's Ajax. Literally in the bus back from Heerenveen after we got relegated and I wouldn't trade this club for any other one.

>Zonder die VAR van de KNJB was Ajax nu geen kampioen

Attached: matchfixing.jpg (1280x720, 64K)

stop being so obsessed over us lmao
you just got relegated and the first thing you do is think about ajax

what a mental illness

>VAR is een slecht ding
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH
Ja lekker, oneerlijk een titel winnen. Dat is namelijk de enige manier hoe Pissv en Feyenoout kunnen winnen.

t. hirvar lozano

>boos zijn omdat ajax rechtmatig een titel gewonnen heeft
????

Attached: Screenshot_2019-05-06-21-57-05~01.png (1080x1425, 354K)

>we need a carnavalsvereniging in our top league

ja t gaat er natuurlijk niet om wie altijd de grootste begroting heeft gehad want muh mooi voetbal enzo.

IK
WIL
MEER
TRANEN
ZIEN

HUIL VOOR ME, KANKER BOEREN, KAKKERLAKKEN EN AL HET ANDER ONKRUID

Gefeliciteerd :^)
t. tukker

ik hoop oprecht dat je uit Amsterdam komt, maar dat komt 95 % van de ajaksfans niet. Als wel, dan snap ik je gedachte, want je hebt het zwaar gehad kleine jongen.

dumpert.nl/mediabase/6575795/0510a2c1/lachen_gieren_brullen_met_psv_harde_kern.html

>Seeth

Lmao

En jullie met de terug keer in de Eredivisie

>Clearly state how Ajax doesn't matter to me
>LOL OBSESSED MUCH
True jew delusion

Why are Ajax called zoomers?

gaan jullie nu samen rukken onder een tunnel met zo'n fantastische entrada?

Ja man

>Still here

bunch of young players. not complicated

Isn't that good though? They'll only improve.

yes
but they have silly haircuts and buy into modern social trends, so burn it to the ground

ok, veel plezier. beetje hasj, bier en pillen en pas op voor die stille. ACAB 1312 HOOLIGANS jwz.

>N-no atmosphere
Still spoutin your outdated meme, i see?

>his team just relegated
>first thing he does is shitpost in an ajax thread, stays there for hours as well
>I-I D-D-DONT CARE ABOUT Y-YOU AT ALL!

dat is niet wat ik impliceerde strontbroek. Ik ben voor PSV en als er ergens een dood stadion is, dan is het hier wel. Ik vind het gewoon fascinerend dat joden en duitsers dezelfde liefde hebben voor dansen in een tunnel.

shiz sorry. Better luck next season

ahw thanks. Feel free to join our 'march of madness' kek. We soft g's here so you'll have a good time. We don't do tunnels though.

That's not Dutch, friend. It's a local dialect called "farmerspeak"

you are just as cheating bastards as ajax

at least they leveraged whatever they had in a way you never will

Based Ahax

>ahax

Attached: James.jpg (292x331, 39K)

Is this /nederdraad/ ?