My ex (dutch) never wanted sex with me because she was busy chatting/sexthing other guys on instagram

My ex (dutch) never wanted sex with me because she was busy chatting/sexthing other guys on instagram.

What should I do now /b?

Attached: aaa.png (978x912, 933K)

PS: She is not lesbian!

I highly doubt she'd be doing that considering how she looks.

Wees geen flikker en wat wil je hiermee bereiken man? Een Instagram account plaatsen en dan hopen dat mensen er wat mee gaan doen om jouw frustraties te uiten?

Nude?

lol dutch language is a mixture of European and Jamaican

Je moest eens weten wat ze allemaal heeft gedaan ;) en ja, ik hoop dat gasten haar kapot gaan spammen want ze is een grote aandachtshoer en ik geef haar op deze manier wat ze wilt x1000

Ask her, after a few days you got some nudes @vinkje.vink

Je bent een zielig kankerventje

Nypa

Wees een vent, domme lul. Kankerzielig.
Je bent letterlijk niks. En door te denken dat je hier een persoonlijk leger hebt, kan je ook niks.

Loser. Kys. Domme sukkel.

Kan niet eens een meisje aan. Heeft ie een leger voor nodig.

Ga huilen dan

Ze is kanker lelijk. Dus betekend dat jij helemaal een beta bent.
Echt zoveel drama maken om een chick.

Lol.

Stoer hoor.

Its english/german/nordic mix.

Ben je jaloers dat ik wel nudes van haar heb en jij niet? Of waarom deze issues?

Ook jaloers zeker?

ga janken kankerjoch. Wordt volwassen

Neuk haar moeder gewoon man waarom moet je weer zo nodig je zus het internet opgooien

Zou m'n hond er nog af trappen.. Als ik die zou hebben natuurlijk..

Nee, haar moeder is in de 50 en is niet te doen

Dat zegt meer over jou dan over mij ;)

Kansloos, serieus man kan je niet goed met je issues omgaan dat je een persoonlijk leger nodig hebt?

Noem het maar zo, maar ik durf te wedden dat jij haar ook al gesmeekt hebt om nudes :')

kill her

Attached: bang.bang.jpg (300x168, 7K)

Nee niet echt.
Ze ziet eruit als een 4/10 waar je je lelijke vriend mee zou opzadelen.
Ik denk eerder dat jij de gedachte van anderen haar lastig vallen leuk vind omdat ze je niet zo leuk vond als jij haar.