Så er det ved at være sidste chance for at gore Danmark bedre

Så er det ved at være sidste chance for at gore Danmark bedre.

Attached: 22796722-rasmus-paludan.jpg (636x358, 26K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/zCUEcP4x6Sw
twitter.com/NSFWRedditGif

Sejr

Har allerede stemt

Både konen og jeg, begge akademikere, har sat et x hos Rasmus. Sejr

Samme her, også akademiker og x ved SK. Min kæreste stemte dog SF.

Ytringsfriheden er under pres, kun et parti kæmper for den

Jeg er glad for det bliver en anden regering, men krydset blev hos SK

Jeg er også venstreorienteret, men ikke hvad angår indvandring. Har boet i for mange ghettoer til det.

Samme her, det er sjovt hvordan en tur i ghettoen kan gore en til realist

Få dig et liv incel

Did he win?

What do you mean by win?

Ballots are still open, fingers crossed

Der blev jeg godt nok ydmyget

Jeg kan sagtens forstå hvordan Paludan kan fange ens opmærksomhed, og måske sætte ord på nogen folelser som få kan.
Men hvis man faktisk går op og sætter krydset på ham, så mangler man noget tanke virksomhed

Is he going to send the niggers home or not?

Hvorfor?

Jeg syntes at jeg har langt mange timers vurdering i hvorfor at jeg satte mit kryds der. Jeg har set timer af hans streams der er indholdslose for det meste men simpelthen for at forstå hans politik. Som jeg ser der er der intet racisme involveret i deres politik, der er dog stor religion og kultur kritik hvilket jeg syntes er forfriskende. Men hvis du har læst lidt i aviserne om hvordan de mener hans politik er og hvor forfærdelig et menneske han er så fred være med det. Du kunne prove at se denne og så sige om han er et ondskabsfuldt og hadefuldt menneske. youtu.be/zCUEcP4x6Sw

Nu er jeg ret sikker på han ikke bare har fanget folks opmærksomhed. Det han siger er noget som mange mange mennesker mener og tænker. Der har bare ikke været et parti der har talt disse menneskers sag

Det er bare fjong mester. Lad os alle folge dit eksempel

Attached: 1534543003251.jpg (975x600, 87K)

Så er der stemt! Tid til at få ryddet op

We hope so

Attached: Sejr-Tegn-77556.gif (196x196, 14K)

Så er den vidst hjemme. 1,8 % indrommer med alt det shaming.

Stemte på ham her, selvom han ligner en kvabset udgave af Eddie Snoller. Og selvom han er socialdemokrat. Og selvom han er en stor hvalp.
Fordi logoritme.

Attached: Screenshot_2019-06-05-16-12-52-822_org.mozilla.firefox.png (1080x1920, 597K)

Det gjorde Hitler altså også, og du kan bare se hvad det ledte til.
Ikke at Paludan gor det samme, men det er en vrede som skal ud, og nu bliver der peget.
Ærligtalt er jeg pis ligeglad med hvad der sker med Danmark, men det skal ske nu for det er forsent.

Jeg holder af Paludan som menneske, han folger sit hjerte, men jeg er ikke enig med måden han vil håndtere denne underlige situation.
Nu må vi se, det er på tide at vi snakker om det, det er det vigtigste.

Når jeg tog dem lå jeg konsekvent på maks 56 % enig. Når jeg lytter til SK er jeg næsten kun enig. Derfor sejr

Top kek, ser du også Rick and Morty som en rigtig akedemiker?

Reeeeeeeeee

På mine paranoide dage har jeg ikke svært ved at folge hans tankegang. Men så får man sig en spiller eller en kop kaffe, og så kommer der ro på alligevel.

Har du boet i eller nær ghetto?

Uanset hvor cremekonge agtigt du siger det der er det jo ikke sandt

Jeg har boet her 56.154297,10.148887
her 56.171008,10.131611
og her 56.251575,10.147723
Så tæt på, tæt på og i ghetto. Og der boede masser af skodfolk - både danske og ikkedanske.

We don't speak muslim here

2.0 V for victory

Er helt enig i at der bor mange skodfolk, både danskere og indvandre. Men vi må jo acceptere vort egne, og det behover vi ikke med folk der ikke har statsborgerskab.