Hvaså Yea Forumstard der er en unik chance for epic lulz og DU kan være med til at skabe OC i en live AmA med vores allesammens racist Rasmus Paludan. Der er et link til live streamingen på hans youtube lige her youtu.be/_LZuraeTX2s Du ved hvad du skal og hvis vi arbejder sammen kan vi hjælpe Rasmus med at blive til et epic fail. Ekstra point til den user der får Rasmus til at ragequitte.
Dig og rasmus har en ting til fælles i burde begge do af kræft
Jackson Walker
j-jeg er meget genert, user-kun senpai...
Brandon Morales
Rrrrraw du ved det user
Lucas Turner
Hvor gammel er Rasmus Paludan han ville ikke svare på det i chatten
Blake Thomas
starten af 30'erne
Angel Cox
Tænker han er ældre eftersom han ikke vil svare på det. Det virker til han ikke vil oplyse sin alder fordi han er bange for at folk vil tænke at han må være retarderet med hans udtalelser når han er så gammel som han er
Sebastian Wilson
Han blev student i 2000 og hvis han var 18 der er han vel ca. 36 nu? mindst?
Jordan Rogers
Ja det er vel og mærke hvis han har fulgt studie retningen uden nogen omveje. Jeg ville have skudt ham på nogen og 40
Christian Gutierrez
jeg kender en der læste jura med ham, de er samme årgang, og min makker er 32. Paludan ser bare ældre ud.
Jacob Bailey
Men han er ihvertfald så gammel at han godt ved det ville være dumt at oplyse hvor gammel han er og så have de udtalelser han har. Det ville blot bekræfte at han er en gammel mand som kun kan kalebrere med born og ultra nazister
Juan Kelly
Hvis det er tilfældet så forstår jeg ikke hvorfor han er så meget imod hans alder kommer ud. En 32 årig kan godt stadig være dum at hore på
ja, det er mystisk. Det burde jo være totalt ligegyldigt om han er 30 eller 80.
Kevin Parker
Ja selvom det ville være en del mere mærkeligt at en mand på 80 kom med de udtalelser han gor, og så igen ville man nok bare tænke manden er debil dement.
Jeremiah Jones
og var han 30 var han bare ung og dum men var han 40 burde han vide bedre
Dominic Cook
måske skyldes det at han er bange for at miste sin flok af born der ser ham som deres store youtube forbillede.
Charles Gonzalez
Vil du gerne do dit hojreorienterede mogsvin?
Isaac Nelson
Gem dig under din seng lille skabsnazist en dag bliver du fundet og konfronteret
Grayson Thompson
Snälla invadera Sverige och ta hand om alla Miljöpartister och Socialdemokrater. Mvh
Jaxson Lopez
Sveriges genom tiderna störta fiende ber du detta om? Avliva dig själv snarast landsförrädare.
Rasmus brugernavn på boyfriend var marc82 så han er fodt i 1982. Hans gamle wikipedia side havde han skrevet han var fodt i 1981 eller 1982 men udfra hans brugernavn på boyfriend ved vi nu at han er fodt i 1982. wikiwand.com/da/Diskussion:Rasmus_Paludan