because i know bassi will ask for another one.
Because i know bassi will ask for another one
You know it girl.
Fy fan, låter inte kul all, är glad att jag aldrig har brytit något, men hoppas värkligen allt blir bra igen med handen.
Vad var de du jobbade med innan du bröt handen?
Jo bra föräldrar är något jag är sjukt tacksam för, tyvär inte alla som får de vilket är tråkigt. Fattar inte varför jag väntade så länga att komma ut till min mamma, visste att hon skulle vara okej med de men sa de inte förens ett par år sen bara, pappa sa jag aldrig de till, men han fattar säker, hah.
Kan definitivt säga att det var bra jobbigt att vara gipsat på ens dominanta hand, kunde inte spela eller gör något alls. Var rätt frustrerande!
Jobbade på ett företag som höll på mycket med prestandabilar, så en glorifierad mekaniker i stort sett. Blev tyvärr ganska omöjligt att jobba då jag behöver båda händerna till majoriteten av det jag gjorde, samt att de höll på att skära ner i bolaget.
Det är väl lite så, även då man vet att det kommer att fungera så blir det lite av "what if" sak, man börja tänka på alla saker som kan gå dåligt. Skönt att det gick bra att komma ut iallafall!
Å fy, var den dominanta handen också, skulle typ få panik om jag inte kunde andvända den.
Fan asså, lät som ett rätt coolt jobb, sånt att du inte kunde sjuka dig tills handen var okej :(
Jo exact, men visste att allt skulle blir bra men andå så som du sa börjar man tänka på massa saker som "kanske" kan hända. Hah kunde inte rikt säga ordet så vart att visa en bild på mig o mitt ex på telefonen (han hade varit över till huset ett antal gånger men dem antog bara vi var polare), Vet dock inte varför jag tvekar på att säga de till min pappa, men han vet säkert så jag är nöjd.
>Skönt att det gick bra att komma ut iallafall
Tack :)
Jo det blev ett par nätter med panik och lite ångest, speciellt den första veckan, men det gick över ganska fort och blev mer inställd på att förhoppningsvis läka så fort som möjligt!
Yeah, håller med, skulle troligen ha gjort det om de inte var tvungna att sparka en del personal så det blev ju som det blev.
Får försöka bli bra igen så man kan hitta något annat att hålla på med för att få lite inkomst!
Jadå, om din morsa vet så är det nog ganska säkert att farsan vet också.
Hm, jag vet inte riktigt varför men det är alltid lite mer nervigt att säga saker åt ens pappa, känner också det trots att farsan är nog den som kan relatera till mig mest.
I'll ask again. Anyone do any yiff roleplay?
Ugh Jag kan bara tänka mig.
Sitter själv o letar jobb, suger att vara arbetslös o inte ha något att göra på dagarna, plus att sakna inkomsten.
Vet inte riktigt heller, för mig var de typ att jag typ alltid sätt min pappa som en riktigt man eller vad man ska säga, o att vara med killar är ju lite... fjolligt typ, så var väll lite de som gjorde de.
Måste bara fråga är bi eller så? Tänkte bara eftersom du sa att du hade tjej förut, men du kom in i en gaytråd, konstigt fråga kanske, men men
Rajii draws the most rimmable assholes
i gues that would be a no for the ones here right now.
He draws some of the best stuff around
Good night fellers.
Kan definitivt relatera till det, senaste 6 veckorna så har jag mer eller mindre bara suttit framför skärmen och sett på serier, blir tråkigt rätt fort.
Yeah, tror det är lite varför jag alltid har haft svårt att snacka psykiskt välmående och sånt med min farsa. Då de är ens bild av vad en man ska vara så blir det konstigt att snacka om saker som inte är manligt, i brist på bättre förklaring antar jag.
Haha well, hoppade först in då jag såg andra svenskar, men jag är en person som är attraherad av personlighet så bi är väl rätt benämning antar jag.
Good night, sleep well!
Jo de kan man lätt säga, blir lite enformigt efter ett tag, man får typ slut på grejer att göra känner jag, eller typ tröttnar på de man gör varje dag.
Prata psykiskt välmående tror jag är något många killar har problem med att prata om, även jag till viss del, med någon överhuvud taget, även fast de kan vara sjukt viktigt ibland.
Oh i see, är lite så jag med, har du varit med en kille någon gång? igen konstig fråga, bara kul att fråga dumma saker.
Drokar you should get Warframe :3
Jepp, känner igen det där allt för väl, man blir less på att göra samma sak. Sen så sitter man där och försöker hitta på något att göra.
Yeah, jag avundas folk som kan prata om deras psykiska välmående och känslor, tror livet skulle vara lite lättare om man kunde göra det liksom.
Har aldrig varit med en kille, en av mina vänner som jag är rätt säker är bi aswell hade en liten period när vi var yngre när han tafsade och så men det var aldrig något mer seriöst än det.
Yepp... sitter på månader nu av arbetslöshet, längsta jag varit arbetslös sen jag gick ut ur gymnasiet, börjar bli riktigt tråkigt.
Yea desamma, har viljat kunna prata känslor o så länge, men de går bara inte av någon anledning:
I see, du kan ju alltid fråga han, haha, killar är kul dock, kan rekommendera de ^^
Nice, my new drive belt came in for my Sega CD model 1. Now it works like new.
Yeah, är mest utbildning eller sjukvårdsjobb där jag är så kommer nog att sitta utan jobb ett tag också, ser inte fram emot det alls. Får hoppas att det löser sig snart för dig!
Närmaste jag har kommit är att snacka känslor med en vän som bor i Australien, men det är också lite annars än att t.ex prata med någon öga mot öga liksom.
Yeah får se vad som händer, har aldrig varit någon som känner att jag behöver rusha fram något ändå, är mer bekväm med att ta möjligheter som de kommer!
Tack, hoppas de löser sig för dig med!
Vart bor du om jag får fråga?
Tror jag har försökt prata om de med mitt ex någon gång men gick inte så bra, förstår inte varför de ska vara så svårt, tror jag skulle ha lätter att göra de över nätet också faktiskt.
> är mer bekväm med att ta möjligheter som de kommer!
Ju de håller jag med om! Aldrig bra att springa in i något, bättra att ta de som de kommer som du sa ^^
25 gigs...bleh
finally found my webcam!
Hows your Saturday going
Tackar!
Bor uppe i Skellefteå, så cirka 100 mil in i skogen där det knappt finns något.
Blir lite mindre personligt på något sätt när det är över nätet, lättare att få fram ord som man annars har svårt att få ut.
Yeah, brukar oftast bara gå åt skogen ifall man försöker springa in i något.
well its not official but i should have a job soon.
>Skellefteå
Huh, var där jag hade huset, eller en liten bit utanför skellefteå snarare.
Jo men exakt, man slipper bli stressad på samma sätt.
O eftersom jag är på en sån spree med dumma frågor så får du en till! Porr då? killar/tjejer, föredrar du någon före den andra?
Ah nice
Woop woop! What sort of job?
Sverige är allt bra litet isåfall med tanke på att Skellefteå är inte direkt en populär stad tack vare att vi inte har något universitet eller sådant.
Undrar vad oddsen är liksom att huset var här uppe
Precis, man slipper tänka på allting annat än att bara få fram orden man vill få fram. Antar att skriva över internet har en del fördelar faktiskt.
Varierar dag från dag mestadels, beror på vad jag känner för. Killar, tjejer, trans etc, blir lite allt möjligt ibland.
that it will be. cant wait to be financialy irresponsible again.
overnight restocking of the shelves of home depo.
What are you going to buy with your new found wealth?
Oh ? :x
Hah, Sverige är bra litet ändå! Du kanske till och med känner mitt ex hah
Skriva är nog också mycket lättare än att prata över internet, tex så skulle jag aldrig kunna prata med någon såhär som jag skrivit med någon över internet... men de kanske har mindre med de o göra o mer med socialphobi eller nått
Låter som en bra blandning ^^
>overnight
Gonna get them sweet uncofortable hours bonus pay?
Haha, skulle bli imponerad ifall jag gör det då jag inte direkt har kommit i kontakt med någon utanför mina vänner på säkert 4 - 5 år nu.
Kan vara, finns oftast flera olika orsaker till varför man inte kan göra vissa saker, vilket gör att det oftast är svårt som fan att försöka hitta orsaken till varför man har svårt med vissa saker.
Jadå, man måste ju ha en del variation i livet, är väl det bästa med att vara bi ändå antar jag
>Wagie shelf stocker
OMEGALUL
same crap i been buying. expensive cardboard.
i should. being at night bumps it from starting pay of 12 to 13.
>Expensive Cardboard
Whatcha mean by that :3
You could always get some more BD toys
Om ändå saker kunde vara lättare!
Haha, låter som de!
Fy fan, klockan är 3, tiden flyger när man har roligt, måste ta o krypa till sängs nu.
Men de var faktisk kul att skriva :)
Ey thats nice!
last card i bought was this and it was 120$ so i got a good deal avg is almost 180$ on it
shop.tcgplayer.com/magic/eternal-masters/mana-crypt?xid=ifbcc1e5008d94a369c7c8e8f07d5e48a
Precis, om ändå saker kunde vara lättare, skulle vara skönt.
Tänkte just skriva samma sak, men ja det var faktiskt roligt att skriva med dig!
Hoppas du har en trevlig natt! :)
Ooh.. Cardboard.. MTG
Gotcha.
D: Just go with some Birds of Paradise! 160 is retarded to pay for 1 card
Tack :3
Hoppas du har en trevlig natt med!
Kanske ses igen i en furr tråd någon dag!
Good natt ^^
Haha ja, får väl nästan hålla ögonen ute efter dig hädanefter!
Godnatt! :)
i got about 8 BoP already. 4 in a deck, 4 for show and a couple in my binder for trade. my 4 for show are the first link and the second link is what i will most likely pick up next.
shop.tcgplayer.com/magic/buy-a-box-promos/birds-of-paradise?xid=i9e8bed1eb79043119bb6b5fa88b747e8
shop.tcgplayer.com/magic/mirage/lions%20eye%20diamond
Ah MTG. I tried to get into it but never really liked it. Pokemon was my card game of choice.
i started into pokemon, then middle school i went to yu0gi-oh and looked at MTG and said i would never learn how to play that fucking game. then i learned how to play it in high school and im pissed i didnt start sooner cause i could of gotten most of these $200-600 cards for like 10 bucks each.
I can take my XL sleipnir past the medial ring now.
Holy fuck it feels so good to be so full.
I still got my old cards for Pokemon. The game has changed a bit since then.
What are you guy's dating tips? I love this guy and have done for 4 years. He's bi and we've flirted off an on for ages. How can I get him to fall for me?
a bit. power creap is real and my old deck i still have does not stand a chance.
jesus. here i thought i was going hard when i can take most of my large chance most of the way. you a monster.
Stick your penis in him.
We've made out in a supply cupboard.
well if you are both being shy about it then jusst try flat out asking him? maybe bring him to one of his favorite places to go for food or entertainment and pop the question there? try being more aggressively flirty like putting your hand on his leg and running your fingers up and down it. give him back rubs and hugs and generally just try being more physically attached to him.
Then suck his dick.
I'll do this but it moght be limited because we don't get alot of time to hang out in person.
I definitly would.
Then suck mine.
Queers!
Get it out, then.
Tell him that he is, for the time being, unique to you and you appreciate him solely for his physical features and his ability to satisfy your carnal desires.
Then request to escalate your friendship to a level that is virtually identical to what you probably already have but with sex and a level of commitment that homosexuals generally cannot produce.
let me know how it goes.
I can't, I'm in public.
Queer-mo-sexuals
all i see are steers and queers and u dont look like a steer!
I would say that if it was true, but it's not. I once knocked someone out just because they made him feel sad.
Will do.
Hi hi
hiya luc!~ another new pic? :P dirty spanking lol
hiya!
A few months old
Also hi
just seeing a few new ones to me :P either have bad memory or just havent been on recently to see em
most likely haven't seen them in a while
nowww what will basi ask now... i wonder~ :P
Nope; I'm heading to bed soon :3 Drokar already worked me up //w//
worked up... likeeee~
the pictures?
and ill prob play some league or MHW for a while
Yeah the drawings
damm~ how many do you have in your folder?
ooof good luck~
Lots, over 250
>Worked up like~
About to explode user. His voice is chocolate
...