Floofy bois thead. I'll spam these to my crush edition.
Floofy bois thead. I'll spam these to my crush edition
q
sorry bassi, someone beat me to it.
Brukade vara var o varannan dag typ, brukade posta gay furry porr i dem, good times.
Skulle aldrig I livet vilja att någon av mina polare fick veta att jag gilla de här sakerna... hur fick du ens reda på att din polare var en furry om man får fråga?
Bra att du gör de!
Inte för att vi skrev specielt mycket
"It's always tease tease tease."
But won't drink with me, you whore!
stop teasing and do something then,,,
Why would you even want to
Hah, det mesta jag kommer ihåg från dem var det vanliga "ngn som har i gbg/sthlm området??"
Han hade haft ett par jobbiga månader och behövde prata om en del saker, gissningsvis så var det något han kände att han behövde få ut ur systemet så att säga.
Har varit vän med han i 15 - 16 år och jag har som alltid varit väldigt laid back gällande saker.
Vad en person gillar kommer inte att ändra vem dem är som person, jag är som bara glad att jag kunde hjälpa han lite.
>Someone beat me to it
Likely story ;P
Nice feet
Drinking sounds fun what's your poison tonight?
Sounds like _you_ should be doing something instead!
Must be that I'm stupid...
fiiiiine i'll get someone else to deal with my horny soyboyness
i'm still here if you change your mind thooo
Mead!
Aha, guess you've got to offer your butt to someone else \xwx/
hard to make a thread when fighting a b-52 bomber.
Haha, aa de eller så var det bara poletik.
Du låter som du var en bra kompis iallafall, önskar att man hade någon polare med samma tänk när man växte up, så skulle man slippa bo i garderoben så länge.
you suuuuure?
Precis, blev lite drygt efter ett tag i trådarna.
Politik är väl fan det sista jag vill sitta och läsa om i Yea Forums, ser det överallt i vardagen ändå, skulle vara skönt att slippa det ett tag.
Well, jag hoppas att du hittar någon sådan, better late than never är väl vad de brukar säga.
Tror nog ärligt talat att världen i sig skulle vara bättre ifall folk var lika obrydd som jag är, och jag menar inte att jag är någon speciellt bra person men det finns så många som försöker lägga sig i andras liv bara för att de inte gillar vissa saker.
Låt folk hålla på med vad de vill ärligt talat, livet är för kort för att bli förbannad över vad andra gillar.
I dunno, jag kanske är bara konstig men blir bara så frustrerad över såna personer.
>Mead
Sounds full bodied! Could totally enjoy some mead by a fire..
Sexy!
Yeah I think so.
I'll watch you though~
(but so are you so it's all good!)
...full bodied?
It works just fine without the fire, kek.
>..Full bodied?
Yah thicc drink. Not watery.
I may run to the liquor store and pick up a bottle or two of wine ;3 I always tend to become a lot more talkative after a few glasses
Aa skoja inte, brukad mest vara där för de var 1 eller 2 andra som brukade de-raila tråden med furr.
>Well, jag hoppas att du hittar någon sådan, better late than never är väl vad de brukar säga.
Haha, jadu, den enda polare jag har kvar är mer eller mindrea nazist, så de är kul!
Håller med dig till 100% är mer eller mindra samma själv, tar för mycket energi att bry sig om småsaker.
Tycker inte du låter speciellt konstig alls
I know right, one of my favo's
Oh.
Kek, nice X3
just appealing to allllll of my kinks today huh
Why can't IRL gay stuff be as nice as gfur?
At best to mine! XP
im hornyposting everywhere i go now i need a boyfriend
or at least fuck buddy heh
Det fanns några gånger när det dök upp en del memes om våran kära knugen, var nog höjdpunkten på de trådarna ärligt talat.
Antar att jag har väldigt tur iochmed att ingen av mina vänner har en speciellt stark politisk ideologi, och att vi alla har ungefär samma syn på det mesta.
Beklagar att din vän är.. en stark personlighet kan man väl säga, antar jag.
Well, skönt att höra att man inte är allt för konstig iallafall!
That's okay... Many of us do, swimmy...
oof i just noticed your tripcode and i have to say
same
Picked it today out of a few I had saved... this one's also decent, hue.
Aa dem typ alltid standard
Eh, jag överdriver säkert.
Men de är inte som han har rakat av sig huvet o går o hailar på stan eller sånt, är mest de som kommer up i konversation mellan han o en av hans polare vi brukar gejma med, typ att förintelsen inte hände, judar liggar backom massa saker, sånt. Han är rätt så schysst annars bara dem senaste åren han har börjat med sånt. Men jag tar de jag har, har inte direkt mycket andra val.
ah i have a few pretty good ones but i use them to post on /vp/ so
can't risk being seen here with one :))
understandable
Haha nej vi sa inte så mycket
Swedish user lurking again
anyways i'll just project my fantasies onto this thread
please someone do this to me uuwuu
Please someone do this to him!
Låter som att han har fastnat i en del för många /pol/ trådar, förhoppningsvis så är det ingenting han fastnar för då det är aldrig kul att se en vän vända sig till sånt.
Och det är ganska sant, ibland så har man inte så mycket val gällande ens vänner. Visserligen så kan man ju alltid välja att inte vara vänner med folk, men det är svårt att hitta vänner tyvärr.
Men men, går alltid att skriva mer!
Alltid kul att skriva med nytt folk.
Haha aa men typ asså, vet inte till 100% exact hur seriös han är, brukar vara merskämt samt ibland men, men.
Jo tyvär är de så, när jag var liten kunda jag skaffa polare i skolan osv, numera? Har absolut ingen aning om var man ens ska börja.
oh it'd be nice if you did this to me too
gae bois
Sure would huh?!
Hello.
long time no see
Now thats something alright
Får hoppas att han försöker vara lite edgy med allt det där.
Same here, har en vännergrupp på cirka 7 - 8 personer som har som hängt med sen plugget och en del vänner borta i USA och Australien, men utöver det så har jag inte en blekast jävla aning vars man kan hitta folk.
Nog för att jag inte har facebook eller twitter, så jag kanske bara är efter i tiderna eller något sådant.
sldfl;asdflkh
Fucking Yes! Gimme more redpanda
Drokar's gettin me all hot n bothered ///w///
heyyy just completely forgot to use g/fur threads for a bit
Yeah! Something uncomfortable as heck!
Luckily there's all these other boys who know what you're into now!~
alrighty i'll just make an announcement
hey everyone horny dumbass soyboy here
Pics or it didn't happen
Jo hoppas de med.
I gymnasiet brukade jag ha typ 5-6 person jag brukade vara med, men med tiden försvann de, av olika anledningar, tråkigt nog.
Typ ända stället jag kan tänka mig är att skaffa bekanta online, men de är inte riktigt samma sak.
Har aldrig använt twitter heller, facebook har jag men har inte använt den på 100 år. Så efter tiderna tycker jag inte att du.
More like sexy as heck!
(as I said, watchiiiiing~)
I dunno man having your calves and thighs tied up this close, and spread apart... don't seem comfortable at all to me.
Truuue, but still kinda hot.
in theory xwx
nnn
watch harder uuwuu
Brukar som hända tyvärr, har också en del vänner som försvann över åren och gjorde andra saker. Många som flyttade utomlands dessutom.
Yeah, onlinevänner funkar att prata med men att faktiskt kunna svänga förbi någon med en pizza, lira lite spel och snacka skit är värt sin vikt i guld.
Fair point I guess, finns nog inte så stor anledning att skaffa varken twitter eller facebook när man har hållit sig borta från det.
I am!
Sorry if i'm not too too active.. My attention is elsewhere OwO;
can't wait until i get to do some bodywriting again
No need to wait!
In practice aswell, maybe not being tied up like that but being the top in a situation like that wouldnt be half bad!
>kunna svänga förbi någon med en pizza, lira lite spel och snacka skit är värt sin vikt i guld
Jo jag kan tänka mig de, var länge sen man kunde göra något sånt, men men, kan bara bli bättre härifrån liksom... eller nått
Ser ärligt talat inte mycket värde i något utav dem, man har ju en mobil eller dator man kan skriva till folk på om o sånt.
Who here plays PoE?
Meeeeeeee!
How good are you?
nah i'll be free in 2 months :( hard to scrub off sharpie
On a scale of 1-10 im a fucking 11 mate
Link me your profile then
Yeah, det som inte dödar det härdar eller något, kan inte gå annars än uppåt.
Förhoppningsvis sooner rather than later också, så man slipper vänta allt för länge på att hitta någon man kan hänga med.
Precis, sen så att det finns en mängd med personer från plugget som jag inte känner för att ha någon kontakt med som troligen har facebook så är det bara mer orsaker för mig att inte skaffa det liksom.
>but being the top in a situation like that wouldnt be half bad!
Aha, fair enough!
Just use something easier to scrub dummy!
That just seems painful; for both parties considering your a fat degenerate whose only physical resemblence to his sexual desores is a load of unshaved hair.
How abour some actual humilation instead of this quick slap shit.
i'll see what i can do
yikes! imagine being this mad over a horny soyboy
Um I forgot what my name is.
Men typ, blev av med min pojkvän på 4,5 år för någon vecka sen så vad fan kan bli sämre liksom, så de är bara uppåt för min del!
Sista jag gjorde på facebook var typ ta bort 95% av alla "vänner" man hade där, endå folk man aldrig pratar med eller ens vill prata med, blev själv inlurad att göra ett konto någon gång i typ 7-8an.
Told you!
Tho I wouldnt mind being tied up for someone elso...
do you actually play or what?
Im mad that he can escape his reality with this shit while I can only live in my shit one.
I just want her back.
Ofc I do, tho I might have overestimated my skill a bit.
Whats your highest level and build then?
yikes
Don't try, do!
Still...
Yeah just not that extremely X3
84 with lightning traps, never gotten over 90, even tho i have played for quite a while.
Fair enough x3
seee i gotta get people to horny me up before i do this
Okay. So you're a pretty big noob then
Excited for Synthesis?
Ah fuck, så mycket som det suger så är det som du säger definitivt, kan inte gå annat än uppåt!
Bara att hålla på med saker som gör dig glad, livet är alltid ganska surt ett tag efter att man har kommit ut ur ett förhållande.
Kommer ihåg det där med att det var en jävla massa som försökte få mig att göra ett facebook konto, såg aldrig meningen med det då jag gissade att det skulle sluta som du säger så jag lyckades undvika det som tur är.
>soy boy calls other people soyboys
You kill your wife's bf with that mouth?
Hey I made like... 5 exalts in the first 2 weeks of syndicate, im pritty big deal if i may say so myself.
>Excited for Synthesis?
Oh yea I am!
Looking forward to see what balance changes they do to all the spells, and the whole synthesis thing looks dope.
>You kill your wife's bf with that mouth?
>kill
Brutal
Kiss, whatever
I normally make ~25ex in the first few days by farming ulab. Plan to do it again
What shit hole EU country are you from?
There use to be a #1 HC racer posting here
...
Första gången de händer mig, var mitt första förhållande, jävligaste var att jag sålde min bil som jag gillade o sa up mig från mitt job för att flytta tvärs över landet, bara för typ ett halvår sen för att vi skulle köpa ett hus tillsammans.
De mesta folk värkar göra är att lägga på bilder på deras mat eller resor, intresserar värkligen inte mig. Tycker du gjorde ett bra val i att skippa de
Thats quite alot of ex, I dont think I have ever been in ulabs, i just sell the offerings for a few C at the beggining of the league.
Im from Sweden, and im going to guess your from straya.
Weeeell there's lots of images being posted and lots of people around!
I have said I am before
I think he is from Netherlands
Anyway, he is some pro fag who is cool
GoodGoysGetSoys is my char name if you want to add me
Mitt första förhållande slutade ganska rejält dåligt också, verkar vara standard för första förhållanden känns det som.
Sucks att det blev som det blev, speciellt när du offrade så mycket för att vara tillsammans.. men antar också att det var bättre att det hände nu och inte efter att ni hade köpt hus.
Håller tummarna att saker blir bättre, aldrig kul att hamna i såna situationer.
I know right?
Eller att de lägger upp 700 bilder på sina barn, behöver inte något av det i mitt liv så yeah, är ganska glad över mitt val.
baaaaaaaaaaaaaaffy time
thats gayyyy though and you're already paying attention to me
>pic of creampie
>baffy time
>thinking.jpg
Well, maaaybe I am X3
But what if it's not enough attention, what then huh? You should have a backup plan.
>hände nu och inte efter att ni hade köpt hus.
Vi hade redan köpt ett hus, bodde där i cirka ett halvår, var tvungen att flytta över hela landet igen för att flytta in hos päronen igen.
Haha, sist jag var inne så brukade en av min kusiner göra just de, nej tack liksom.
You got me there
>Anyway, he is some pro fag who is cool
And im a noobfag who is uncool
hey a picture is just a picture
but ok i like where this is going
^^
> ^^
You know.... You simply sound orgasmic
yikes i gotta head out
see y'all in like 2 months g/fur
No coincidences.
It's going to implications and teasing.
Nice detail in that pic.
Aw well.
Bye bye swimmer.
we love you
Ah, yeah det är definitivt en jävla sur situation för sure.
Känner igen det där med att behöva flytta in hos päronen igen, bröt handen i början av året och förlorade jobbet och lägenheten. Aldrig en trevligt känsla men det är skönt att iallafall inte behöva bo på gatan.
Yeah det är något som jag skulle bli less på inom en dag liksom.
Öppna facebook och se 9 nya bilder på 2 timmar av en unge, mer deprimerande får man leta efter.
0.o thanks?
...
De kan man säga, men man får ta de bra med de dåliga i livet, nu kan jag iallafall köpa en ny bil så de är ett plus kan man väll säga...
> bröt handen i början av året och förlorade jobbet och lägenheten. Aldrig en trevligt känsla men det är skönt att iallafall inte behöva bo på gatan.
Oof, de måste suga, hoppas handen blev bra igen. Jo är sjukt tacksam för att dem har hjälpt mig, farshan åkte tillomed o hämta mig 8 timmar bort liksom.
Exact, lika bra att skippa skiten.
Skönt att höra att det går framåt lite!
Håller på att försöka träna upp handen just nu, satt i gips fram tills en vecka sedan ungefär. Har fortfarande svårt att röra lillfingret lika bra som resten av handen och det är en del smärta men förhoppningsvis så blir det bättre med lite träning. Knogen till lillfingret är lite roterat, så får hoppas att jag får tillbaka full rörlighet i den.
Är också jävligt tacksam till mina päron, var lite nervigt när jag förlorade jobbet och lägenheten med ett par tusenlappar i mitt namn tack vare lite problem förra året, är glad att de fanns där för mig.
Är väl något jag alltid har tänkt på, att oavsett hur jävligt mitt liv blir så har jag riktigt schyssta päron till hjälp.
hoppade över till andra tråden