Tjenare. Min flickvän blev gravid för ett tag sedan och jag sa till henne att jag inte är redo för barn än...

Tjenare. Min flickvän blev gravid för ett tag sedan och jag sa till henne att jag inte är redo för barn än. Dels för att vi inte sitter i den bästa situationen just nu och dels för att jag känner att jag är för ung och dels för att hon har blivit skitkonstig efter hon blev gravid och verkligen visat en sida som jag inte trodde om henne, så jag vill verkligen inte få barn med henne. Men hon envisades med att behålla det och sa ordagrant: "jag tänker föda barnet och sen får du välja om du vill stå som pappa i papperna eller inte", vilket skrämmer mig nått fruktansvärt. Hon skiter alltså fullständigt i om barnet har en pappa eller inte och om barnet kan få en trygg och stabil uppväxt vilket bidrar ännu mer till varför jag inte vill ha barn med henne. Men jag försökte vänja mig vid tanken och var beredd att ta mitt ansvar.

Iallafall så har hon nu börjat tumma lite på det där och jag driver på att jag vill att hon ska göra abort. Hon är i v17 och det är alltså sista chansen att göra abort. Hon säger att hon har bokat en tid på tisdag, där dom ska "undersöka om det ens är möjligt att göra abort" och jag sa att jag ville följa med på det. Dels för att försäkra mig om att hon talar sanning om vad som sagts vid besöket men också för att jag tycker detta är skitjobbigt och det hade känts bättre att få vara delaktig. Men hon vägrar låta mig följa med och säger att hon bara kommer må sämre om jag följer med och att hon vill göra det själv.

Så min fråga är om jag har några rättigheter till att följa med? Jag vet att jag har rätt till att följa med på allt som har med barnet att göra under graviditeten, men hur är det under abort? Har jag rätt till att få veta om en abort är möjlig eller ej?

Attached: 1600px-Flag_of_Sweden.svg.png (1600x1000, 2K)

Nej det har du ingen rätt till.. Kvinnans kropp, kvinnans val. Du har tyvärr typ inga rättigheter som Pappa att bestämma någonting kring graviditeten.. skulle inte stoppat din kuk i en crazy hoe.

>skulle inte stoppat din kuk i en crazy hoe
Av nån jävla anledning så är det alltid där min kuk hamnar, har en förbannelse över mig eller nått

>Så min fråga är om jag har några rättigheter till att följa med?
Nej.

>Har jag rätt till att få veta om en abort är möjlig eller ej?
I hennes enskilda fall? Igen nej.

Tråkig sits du hamnat i och jag tror hon ljuger för dig också. Tyvärr är det inte mycket du kan göra åt det just nu.

PEWDIEPIE!!!!!!!!!!!!

PEW DIE PIE!!!!!!!!!!!!!!!!

PEWDIEPIE!!!!

Your countries only good output, and he fucking hated you cucks enough that he left as soon as he could and still thinks poorly of your entire country. Think about that while PEWDIEPIE, the multi-millionaire sweedish-expat makes meme review videos online while niggers and towel-heads rape your women and your police stop reporting those crimes so the government doesn't look bad internationally.

Attached: 1501256952594.jpg (700x525, 175K)

kanske hade varit bättre att skriva på engelska. hade nog fått mer svar då

Det är bara att acceptera vad hon gör för val! Ta ditt ansvar för det du skapat i stället och var en man för fan!!! Lär dig skydda dig om du inte vill bli pappa

We speak Gods language here English come back once you can

Sug min röv

Lagarna är annorlunda utanför Svergie

Welp. I värsta fall, hamra hennes mage och dra till Tyskland

PEW
DIE
PIE

PEWDIEPIE

PEWWWWW DIEEEEE PIEEEEE

Look him up, he's kind of famous on youtube. He left your shit hole country to fuck hot italian bitches and make millions in brighton

Havna rintar!

Attached: 26E95DBF-1F6A-4CDC-8490-8E538061DD84.jpg (1200x900, 132K)

It's time for
MEME
REVIEW!

With Elon Musk, Ben Shapiro, and Justan Roland

Hmm, sök råd hos en kurator, prata med din morsa osv?
Jag vet inte exakt eran situation och förflutna, men tycker det är skumt att hon inte vill att du ska följa med.

Om hon vill behålla barnet och att du ska vara där som far, så borde du ju ha rätt att delta i sådanna viktiga möten osv.

Nu är det lite försent att gnälla på att du inte ska knulla untan kondis osv, så det hoppar vi över.

Tänk på att när du lägger upp en tråd som den här på nätet, oavsett var, så kmr du altid få de svar som oroar dig

Forts:

Kvinnor blir ju självklart jävliga av hormoner när gravida. Brukade hon ha sådanna tendenser innan hon blev på tjocken, eller är det helt främmande?

Hur är situationen med dina föräldrar, o hennes?
Mor och far-föräldrar brukar älska att få ta hand om nya barnbarn, så jag är rätt säker på att du kmr bli avlastad på den fronten.

Hur gammal är du, och har du inkomst?
Försök att undvika att ta lån så gott du kan.
Det enda jag anser att man ska ta ut ett lån till är bostadsrätt.

>Hmm, sök råd hos en kurator, prata med din morsa osv?
>Jag vet inte exakt eran situation och förflutna, men tycker det är skumt att hon inte vill att du ska följa med.
>Om hon vill behålla barnet och att du ska vara där som far, så borde du ju ha rätt att delta i sådanna viktiga möten osv.
>Nu är det lite försent att gnälla på att du inte ska knulla untan kondis osv, så det hoppar vi över.
>Tänk på att när du lägger upp en tråd som den här på nätet, oavsett var, så kmr du altid få de svar som oroar dig

Du är en svag liten sojapojke som inte har några utsikter eller hopp om kärlek i ditt liv. Prenumerera på "Pewdiepie" för att bli en man och sluta vara en patetisk jungfru.

Swedish people

Attached: horda.jpg (578x351, 69K)

Bild ?

Di är körd, därför man ska va med killar istället!

Attached: 1550989210420.jpg (1280x808, 142K)

Attached: aYJY7Q5J_700w_0.jpg (267x400, 26K)

srious question for swedish people
why is rape not the biggest sport there?

with all those sexy blonde whores walking around and it being genuinely winter 11 months of the year it should be

Attached: 1548792724206.jpg (460x661, 60K)

Ingen bild = ingen riktig story....

Palla läsa all den texten neger

Attached: NYHETER-06s12persson.jpg (200x277, 7K)

Kom ihåg att du kan komma hur många gånger du vill i en kille utan att få sånna problem!

Attached: 1550987600189.jpg (650x800, 104K)

why are all swedisch people addicted to sucking muslim cock?

Said the 56% White 20% black and 24% mexican

You're not ready now, but you'll be ready with time. Don't worry, user.

how is it not distracting from writting on Yea Forums with one muslim cock in your mouth, two in your ass.

>all swedes are traitors, but will get extinct soon

Tell me, are you White or "White"

Attached: 1511021584120.png (1124x598, 203K)

blond, green eyes and pale like a wall

Sure (((you))) are

Va? Det verkar ju inte vara några problem. Om barnet föds och du inte känner dig redo så säg nej till att va pappa om du är redo så ha ditt namn på papperna

Amen sparka henne bara i magen din jävla fjolla

Lyckat!
Kontrollera din säd...