OH NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO
Only battle ellen is fighting is a receding hairline
Andrew Murphy
Alita: Death Angel - A scientist whose 11 year old daughter is raped and killed by a child molestor reincorporates a mechatronic humanoid around a nearly deceased victim of a car accident. He installs programming which allows the cybernetic organism to produce pre-teen postures and behaviors which attract pedophiles. Once approached by a pedophile who shows excessive interest, the android invokes a dismemberment protocol. After a series of grisly murders across three states, an FBI agent is assigned to investigate the deaths. Coincidentally, he is the father of the girl salvaged from the car accident by the scientist.
If this had good production values I'd see this in the theatre but it would make no money because of: rape pedophile child killing anime
Leo Allen
who are these fatty retards who make a general thread over some garbage anime movie
Hunter Stewart
Eli Raphael Roth was born in Newton, Massachusetts, to Cora (Bialis), a painter, and Sheldon H. Roth, a psychoanalyst, psychiatrist, and clinical professor. His family is Jewish (from Austria, Hungary, Russia, and Poland). He began shooting Super 8 films at the age of eight, after watching Ridley Scott's Alien (1979) and vomiting, and deciding he wanted to be a producer/director.
In my last viewing (5th) I was ready to cry in many scenes The rest of the day I was playing in my head the Lullaby for a Soldier song and my eyes were wet the whole day youtube.com/watch?v=mY9X9Ud8UWk