/bleep/

USDJ edition

Attached: 0012293537_20.jpg (570x556, 48.47K)

Other urls found in this thread:

usdj.bandcamp.com/track/ckk2
youtube.com/watch?v=jV-T0aIRSOQ
soundcloud.com/y-m-t-l/double-stranded-breaks-dirty-rollers
music.youtube.com/watch?v=i6MXpdY6E1A&feature=share
soundcloud.com/zazmat/distant
youtube.com/watch?v=ctGPBZBCgdc
youtube.com/watch?v=E7gR6am2EKA
youtube.com/watch?v=yi3nHujpoFM
youtube.com/watch?v=c5aY-Py3xf4
soundcloud.com/user-62184333/awe-w-laurel-halo-151121
youtube.com/watch?v=4OG58_nGU88
youtu.be/gNq6x7YsNEM
youtu.be/Z29MDBNG6rM
youtube.com/watch?v=jjIWMGjM6yQ
youtube.com/watch?v=et_4gUBECCk
gangstalkers.bandcamp.com/track/i-am-what-i-am
youtube.com/watch?v=jLkKPx-VaaM
youtube.com/watch?v=XTw1Eh8mN6E
youtube.com/watch?v=oDwLl2DGdmI
youtube.com/watch?v=7oqSAD54UfE
desuarchive.org/mu/thread/110249594/#110249594
music.youtube.com/watch?v=4zJF-pGRHQE&feature=share
youtu.be/iuhlkFyDC2o
youtu.be/ygZi_qZsFqQ
youtu.be/lSnBJlUPEaE
youtu.be/Uf9bWBS5ch8
youtu.be/E0hBJOpZqgk
youtu.be/401hZy6Hipw
youtube.com/watch?v=gIe85R8MbFU
youtube.com/watch?v=HO1cSKZ7er8
youtu.be/1_SulIx481A
youtube.com/watch?v=Tr719OP6sTI
youtu.be/jWYndfNMzp0
youtube.com/watch?v=nQn0siVpk7c
youtu.be/OLnjCNU0pbc
youtu.be/8YwL-I0msf8
youtu.be/ezop-PYjCiY
youtu.be/TPj-HkAuByA
youtu.be/ALgf6RWxFcQ
youtu.be/odD0ldNEx9k
youtu.be/z7zyrcFro_k
youtu.be/dly7QIbTCPw
youtu.be/SNrEH79H3zk
music.youtube.com/watch?v=rNKjuw_KBwU&feature=share

usdj.bandcamp.com/track/ckk2

Mix of the day.

Attached: 274996279_5654404297908186_2525360739131352518_n.jpg (2000x2000, 164.13K)

youtube.com/watch?v=jV-T0aIRSOQ

Lads.

9:00 for Smokin' (inna mix)

im still inna jungle
soundcloud.com/y-m-t-l/double-stranded-breaks-dirty-rollers

2 legit 2 quit

music.youtube.com/watch?v=i6MXpdY6E1A&feature=share

Attached: FB_IMG_1646957538574.jpg (625x618, 33.72K)

Not bad but here's something more experimental.

soundcloud.com/zazmat/distant

youtube.com/watch?v=ctGPBZBCgdc

Any influential man in?

Attached: artworks-000041304254-br8t7d-t500x500.jpg (500x500, 67.76K)

im not listening to your faggy shit m8. post good stuff

Fucks sake I'm so powerful that I took down the whole damn website LOL

2deep4u

See youtube.com/watch?v=E7gR6am2EKA
youtube.com/watch?v=yi3nHujpoFM
youtube.com/watch?v=c5aY-Py3xf4

soundcloud.com/user-62184333/awe-w-laurel-halo-151121

Attached: a0387994719_10.jpg (1200x1200, 224.9K)

Erika a cute! CUTE

youtube.com/watch?v=4OG58_nGU88

Attached: are erika.gif (650x816, 279.37K)

Still contemplating whether to go or not ladsss

Can always catch the next one yfm

youtu.be/gNq6x7YsNEM

Attached: 20220510_105925.jpg (1200x1200, 244.48K)

for the love of god someone else post something

New Time Wharp was dope btw

She cute af lbr

youtu.be/Z29MDBNG6rM

Attached: 0025911616_23.jpg (225x300, 22.47K)

Lls

youtube.com/watch?v=jjIWMGjM6yQ

did anyone see guetta playin acid to normies?
youtube.com/watch?v=et_4gUBECCk

I'm Bigger, and Bolder, and Rougher and Tougher, in other words Sucker, there is no other

I'm the one and only Dominator

I Wanna Kiss Myself

Attached: 1652241316421.png (300x250, 75.06K)

This is my blog just like I always wanted it to be

gangstalkers.bandcamp.com/track/i-am-what-i-am

Attached: R-15350367-1590149801-3274.jpg (600x582, 68.84K)

youtube.com/watch?v=jLkKPx-VaaM

new moderat what we saying lads

Attached: a3425491825_10.jpg (1200x1200, 126.29K)

It's decent

Daft Punk HAA vibes

Where's bleep

This is a schizo thread
real thread
is back here:

worldwide

DESU the reason I haven't left yet is bc I couldn't find my fuckin shoes. Just found them now. Let's get it lads. Gods protect me in these hellish times

youtube.com/watch?v=XTw1Eh8mN6E

Attached: IMG_20170622_151918_853.jpg (2988x2988, 2.41M)

Took you this long to just say "schizo thread"? Jesus Christ mate get a grip

I'm bipolar

Who wore it best

youtube.com/watch?v=oDwLl2DGdmI

Attached: a0656045908_10.jpg (1200x1184, 152.6K)

youtube.com/watch?v=7oqSAD54UfE

desuarchive.org/mu/thread/110249594/#110249594

BEAST-MODE hip-hop lmoa

Attached: red-juice-spilling-from-glass-alex-cao.jpg (679x900, 75.15K)

Stoked to see what downtown is like at night on a Wednesday

music.youtube.com/watch?v=4zJF-pGRHQE&feature=share

youtu.be/iuhlkFyDC2o

Sick music vid bro. Chicano master race

Attached: una-vela-plaza-h-fede-i-dont-remember-this-episode-22329467.png (500x566, 142.6K)

Incoming Godman heads up laaaads

youtu.be/ygZi_qZsFqQ

Man's killing it. Fire ass dnb

Like a 1-man noisia fr fr

Absolute rudebwoy

Was worth going to for sure

Good vibes all around

God I love LA

youtu.be/lSnBJlUPEaE

thx for repping lol

youtu.be/Uf9bWBS5ch8

My mix is better than your mix lol

sick

lame ear rape

You have poor taste bro this has been well established

youtu.be/E0hBJOpZqgk

DJs should only play tools lol

Attached: 1652333368261.png (1080x2520, 2.38M)

youtu.be/401hZy6Hipw

New Kanye West WTF bros???

Attached: a2137920444_16 (1).jpg (700x700, 110.16K)

youtube.com/watch?v=gIe85R8MbFU
youtube.com/watch?v=HO1cSKZ7er8

SUBMIT

Submit what. Application to hit up your GF on social media or something? Lmao

I love reposting songs based on my current mood/vibe

Especially in the mixes hehe

youtu.be/1_SulIx481A
youtube.com/watch?v=Tr719OP6sTI

Attached: 81a2e16f-6a83-4dbe-b0ec-613ff238b2d5.6eb9784e1c3e036c2d7565d735e021e7.jpg (3000x3000, 3.38M)

New Slav wut wut

youtu.be/jWYndfNMzp0

Attached: 🎵🎵🎵.png (1080x1186, 1.1M)

youtube.com/watch?v=nQn0siVpk7c

Classic release

Attached: R-6986871-1431361330-4959.jpg (600x600, 73.61K)

youtu.be/OLnjCNU0pbc

youtu.be/8YwL-I0msf8

New DJ fuckoff loool

Oh ya I posted one from this EP already

Good shit but she's no Lil Debbie hehe

youtu.be/ezop-PYjCiY

In the mix

youtu.be/TPj-HkAuByA

youtu.be/ALgf6RWxFcQ

I just feel like hearing this one again desu

This one too. Repurposing yfm

youtu.be/odD0ldNEx9k

Attached: 62-628616_gold-desert-eagle-hd-png-download.jpg (840x365, 131.91K)

Can't wait to build a new studio mix lads. The possibilities are endless

youtu.be/z7zyrcFro_k

>Released August 19

I see you bros. Lol

youtu.be/dly7QIbTCPw

Classique

Attached: a0539088232_16.jpg (700x700, 66.44K)

It's called hardcore bruv ever heard of it?

youtu.be/SNrEH79H3zk

Night type tune

Moon is really glowing tn. Lovely vibes ngl

High school synthpop throwback

music.youtube.com/watch?v=rNKjuw_KBwU&feature=share

I feel young again